Show reviews that mention
order credit customer service customer service account bill items shipping payment
Filter review
Most helpful review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Said I was pre approved for $400....spent time making selections and total was under 350....then and only then did they mention needing 25% down!s

1.0
Details
I feel deceived....catalog begged me to order with preapproval for $400......spent time on line selecting items...then on phone trying to complete order totalling under 350 including shipping.....at very end of lengthy process kitty or Katie told me they needed 25% down. I don't even know this company. False advertising at the very least...wasted precious time
View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1881420

We apologize for any inconvenience we may have caused. Please email us at socialcs@sccompanies.com so we can look into this for you.

ID
#2002694 Review #2002694 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Variety of nice products on webdite
Cons
  • Lie to potential consumers
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Unwarranted bills

1.0
Details
I paid the last payment due of 58.92 in full on 9/7/2020. I got yet another bill today 10/ 13/2020 for 11.64. I am *** full of paying off bills with you people only to get another bill the next month. I have paid for the crap I ordered 10 times over with all of these extra bills. You need to talk to your accounting staff about trying to fleece money out of customers who have paid their bills. I will never shop this crooked company again. Anymore bills will simply go into the trash,

User's recommendation: Do not buy from this company unless you are willing to keep paying after you’ve paid your bill off.

View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1936243

We are sorry to hear this. Please email us at socialcs@sccompanies.com so we can look into this for you.

ID
#2225409 Review #2225409 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Nobe
  • No pros
Cons
  • Shady billing practices
Preferred solution
Take me off the mailing list, cancel my account and quit sending me bills I don’t owe.

Can't reach them to straighten out a letter of denied credit

1.0
Details
Received catalog with credit approval, placed order, waited a month then received a letter of denial. Their reason was wrong as I have not established credit with them before this. Told me to pay for 100% of the order and send in payment. The remittance form says--amount due--$0.00 Please pay $0.00 So I called their number and was told their mailbox is full. I called again and was told they have a high volume of calls and to write them. I wrote them and was told it can't be sent as there is a problem with their site server. Bad company to deal with. Am glad they denied me. They sound like they don't care about communication with their customers. Are they BBB accredited?

User's recommendation: Stay clear! You will have problems reaching them if unsatisfied with your purchase.

View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1927098

We apologize for any inconvenience we may have caused. Please email us at socialcs@sccompanies.com and we will look into this for you.

ID
#2182842 Review #2182842 is a subjective opinion of poster.
Location
Spokane, Washington

Still waiting for my return lable

I had to call back 2nd time to check on the return labels I had been waiting for, so the rep said she would send them out again don't understand why I didn't receive them the first time, so right now I am still waiting for return labels
View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1924189

We apologize for any inconvenience we may have caused. Please email us at socialcs@sccompanies.com and we will look into this for you.

ID
#2164074 Review #2164074 is a subjective opinion of poster.
Location
New Brunswick, New Jersey

Return policy

1.0
Details
I ordered two items separately and returned both in one box and I was charged $30 as they deduct that from the amount credited to your account plus a label return fee and finance charges! So I have no items but a bill for $30!! Ill never order from them again!
View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1921175

We apologize for any inconvenience we may have caused. Please email us at socialcs@sccompanies.com and we will look into this for you.

ID
#2149442 Review #2149442 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Horrible return policy
Loss
$30

Return & mo pyment

I returned the bras in the beginning of Aug. Surely u dont expect a payment on the 31.
View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1918059

We apologize for any inconvenience we may have caused. Please email us at socialcs@sccompanies.com and we can look into this for you.

ID
#2143599 Review #2143599 is a subjective opinion of poster.
Location
Los Angeles, California

Your trust is our top priority

  • 100% user-generated content
  • Professional automated and live moderation
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Equal Opportunity and Protection
  • Verified content

For more information about PissedConsumer check out our Blog article

1.0
Details
I have had a credit account with Monroe and Main for years. 1. I moved and when I did, rather than updating the address on everything, they decided to open up a second credit account and not tell me. So I made payments on one account and the other went delinquent. I...
View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1905270

We apologize for any inconvenience we may have caused. Please email us at socialcs@sccompanies.com if we can assist you with this matter. .

ID
#2098023 Review #2098023 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Enter the year 2020
1.0
Details
My son took my Yukon in to have the alignment for your valuated and adjusted since we had already had one there that we were told was under warranty. my son didn't even leave the parking lot he went in and talked to the guy said something was wrong things weren't right...
View full review
ID
#2007880 Review #2007880 is a subjective opinion of poster.
Location
Philadelphia, Pennsylvania

The worse customer service, bar none. Supervisors, do not care if you purchase anything or close your account. I am a women who ran 5 stores in my state I was a district manager

If you were trying to go out of business well I will say, wait 5yrs and you will just about be there. Catalog nice, ordering dept.average, but the $2:00 charge to pay your bill are you kidding. I did not speak to anyone, yet I was told I did, your supervisor Nasty, very bad Attitude man sad too bad. I asked for his boss was just as bad or even worse could have cared less when I told him I will close my account and pay it off. He said to call back otherwise there will be another $2 charge. So I closed it and paid it off. Have a BAD DAY,

User's recommendation: STAY AWAY,THE WORSE.

View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1873965

We apologize for any inconvenience we may have caused. Please email us at socialcs@sccompanies.com so we can look into this for you.

ID
#1972028 Review #1972028 is a subjective opinion of poster.
Loss
$50
Preferred solution
Apology

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Return policy

1.0
Details
Bought for first time...pants were too large....ordered proper size and returned (at my cost) the first pair. Paid $29 for pants, they credited me $9.73. I will NEVER buy from these crooks again.

User's recommendation: Stay away!

View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1872467

We are sorry to hear this. Please email us at socialcs@sccompanies.com so we can look into this for you.

ID
#1965520 Review #1965520 is a subjective opinion of poster.
Product
Monroe And Main Clothing
Cons
  • Company trying to ripoff the consumer
Loss
$20
Preferred solution
Full refund

Monroe And Main Products and Services Reviews

Product or Service Reviews
Clothing  2.8 11
Shipping Service  2.1 14
Account  20
Mechanic  1
Handbag  2.0 3

Related Companies

Company Reviews
Montgomery Ward 289
The Swiss Colony 260
Midnight Velvet 239
Ashro 196
Seventh Avenue 183
See all related companies

Compare Companies

Monroe And Main
Monroe And Main
201 reviews
2.1
VS
Chicos
Chicos
232 reviews
2.3
Compare Monroe And Main vs Chicos

Latest Question

I want to change my due date to the 5th of the following month for

Monroe And Main Questions

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Clothes

4.0
Details
Hello this is Denise Delgado 115 West Spruce st apt 5. I ordered 2 items but I only received one, the white shirt. I also ordered the Indian style skirt Wich I never received so please let me know what's going on with the skirt. Thank You Denise Delgado
View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1868328

Please email us at socialcs@sccompanies.com so we can look into this for you.

ID
#1947588 Review #1947588 is a subjective opinion of poster.
Location
Baldwin City, Kansas
Service
Monroe And Main Shipping Service

Return policy

1.0
Details
I placed an order and ended up returning the 2 pair of jeans (because they were too big) and I returned the top because the fabric was cheap...I paid $119.19 but was only refunded $93.42...I lost $25.77 on this transaction...Why? The website says the refund policy is for "full merchandise refund"...

User's recommendation: Think twice before buying...

View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1862976

We are sorry to hear this. Please email us at socialcs@sccompanies.com so we can look into this for you.

ID
#1923795 Review #1923795 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Returns
  • Return policy
Loss
$26
Preferred solution
Let the company propose a solution

Order all mess up. Delivery something I did not ordrr

1.4
Details
On hold for thirty minutes. Can't talk to anyone. Sent my order some place else. Sent me something I did not order.
View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1860268

We are so sorry that happened. Please email us at socialcs@sccompanies.com and we will be happy to look into this for you.

ID
#1912688 Review #1912688 is a subjective opinion of poster.
Product
Monroe And Main Clothing
Loss
$11
Preferred solution
Full refund

FRAUD

1.0
Details
I received a pair of shoes I did not order. I have never heard of this company. I was on the phone with them for an hour begging them to take their product back. Tracey from loss prevention was super nasty and ended the call. Mara, also from loss prevention wouldn't help me unless I gave her my social security number. This company is a giant scam. I don't know why they sent me a product and then tried to get all of my personal information other than possible identity theft. Avoid this company at all costs as at best it's the most horrific customer service I've ever experienced and at worst they are identity thieves.

User's recommendation: Beware.

View full review
2 comments
MonroeandMainCares
#1857703

Thank you for contacting us. We are very sorry to hear this. Please email us at socialcs@sccompanies.com so we may assist you with this matter.

Anonymous
#1857451

Never engage verbally. Return the package marked "Refused" even if you have to pay postage and notify your credit card or bank to reject any such charge.

Report the fraudulent account activity.

Be sure you didn't order this somehow before you raise a stink. Just don't call.

View more comments (1)
ID
#1900865 Review #1900865 is a subjective opinion of poster.
Loss
$70
Preferred solution
Let the company propose a solution

I don't owe you any money

4.0
Details
i received a statement which said I owed $130.52,but i sent back those clothes, and I don't owe anything.
View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1856563

Please email us at socialcs@sccompanies.com with your contact information. We would like to look into this for you.

ID
#1895320 Review #1895320 is a subjective opinion of poster.
Loss
$131
Preferred solution
Full refund

Shoes too big

I wanted to know if my account had been credited for the red patent leather mules. Did not get to talk to a real person. The automated robot rattled off my balance then hung up! Danita Wade
View full review
1 comment
MonroeandMainCares
#1848484

Thank you for contacting us. Please email us at socialcs@sccompanies.com so we may assist you with this matter.

ID
#1861952 Review #1861952 is a subjective opinion of poster.
Location
Ozark, Missouri
Loss
$40
Preferred solution
Full refund